Članovi žirija za bebi, pretkategoriju, I, II, III kategoriju, klavirski duo- sve kategorije, uporedni klavir SŠ i komplementarni klavir:
- Zorica Mihajlović, Glazbeno učilište ” Elly Bašić”, Zagreb
- Danijel Dojčinović, Muzička škola, Niš
- Dragomir Bratić, MŠ “Davorin Jenko”, Beograd
Чланови жирија за беби, преткатегорију, I, II, III категорију, клавирски дуо – све категорије, упоредни клавир СШ и комплементарни клавир:
- Зорица Михајловић, Глазбено училиште “Ели Башић”, Загреб
- Данијел Дојчиновић, Музичка школа, Ниш
- Драгомир Братић, МШ “Даворин Јенко”, Београд
Zorica Mihajlović rođena je 1979. godine u Livnu (Bosna i Hercegovina).
Osnovnu glazbenu školu završava u rodnom gradu te nastavlja srednjoškolsko obrazovanje u V. Gimnaziji Vladimira Nazora i Glazbenoj školi Josipa Hatzea u Splitu (klasa profesorice Ivane Oreb).
Diplomirala je klavir na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi profesora Đure Tikvice, kao jedna od najboljih studentica generacije.
Tijekom studija započinje djelovati kao umjetnička suradnica pijanistica i komorna glazbenica nastupajući s brojnim kolegama pjevačima i instrumentalistima i u nekoliko komornih sastava (ciklus Virtuoso, Tribina mladih umjetnika Darko Lukić). Osvojila je brojne nagrade i priznanja na državnim i međunarodnim festivalima i natjecanjima.
Nakon završetka studija, uz poučavanje, djeluje kao komorna glazbenica, umjetnička suradnica i solistica te nastupa u Hrvatskoj i inozemstvu.
Bila je član neklasičnog klavirskog trija „Tritonus“ koji je u Hrvatskoj premijerno izveo skladbu „Kontasti“ B. Bartoka na zapaženom nastupu na Tribini mladih umjetnika Darko Lukić u MD Vatroslav Lisinski.
Nakon 15 godina rada kao profesorica klavira (G. U. Elly Bašić i Glazbena škola Bonar) i kao klavirska suradnica na G. U. Elly Bašić i na VII. odsjeku Muzičke akademije u Zagrebu, od 2018. godine posvećuje se u potpunosti klavirskoj pedagogiji.
Sa svojim učenicima realizira brojne samostalne projekte („Večer žena skladateljica“; “Svevremenski Bach“ – Integralna izvedba 15 dvoglasnih invencija J.S.Bacha, Integralna izvedba 15 troglasnih invencija i 6 malih preludija J. S. Bacha; Suradnja s Kolegijem suvremene glazbe za klavir na Muzičkoj akademiji u Zagrebu itd.) te postiže zapažene rezultate na festivalima i natjecanjima u Hrvatskoj i inozemstvu. Bila je članica žirija međunarodnog pijanističkog natjecanja „Davorin Jenko“ u Beogradu (ožujak 2024.)
Njezino šire pedagoško djelovanje i profesionalni aktivizam prepoznati su u umjetničkim i pedagoškim krugovima i kroz rad u udruzi Umjetničko društvo suvremenih učitelja (UDSU) čija je suosnivačica i predsjednica. Udruga se bavi prvenstveno edukacijom i globalnim umrežavanjem umjetničkih pedagoga te djelovanjem prema odgovornim institucijama u cilju održavanja i unapređivanja umjetničkog obrazovanja u Hrvatskoj. Tijekom četiri godine postojanja, Udruga je osim brojnih manjih projekata realizirala tri opsežne međunarodne konferencije glazbenih i plesnih pedagoga i Erasmus + projekt pod naslovom „Dobro ugođena edukacija“ (2023.god.) koji je obuhvaćao inovativne metode poučavanja, rad s djecom s poteškoćama u razvoju i unapređivanje digitalne pismenosti umjetničkih pedagoga.
Trenutno radi kao profesorica klavira u Glazbenom učilištu Elly Bašić u Zagrebu.
Danijel Dojčinović (rođen 23.05.1986.) svoje muzičko školovanje započinje 1995.godine u Muzičkoj školi Niš, u Nišu, u klasi prof. Spomenke Špirić, gde završava i srednje muzičko obrazovanje. Akademske studije završava na Fakultetu umetnosti u Nišu u klasi prof. Hristine Vuković.
U toku školovanja osvaja brojne nagrade na Republičkim i Međunarodnim takmičenjima kako u zemlji tako i u inostranstvu. Tokom celokupnog trajanja svog školovanja bio je stipendista grada Niša, kao i Rebulike Srbije. Pohađao je majstorske kurseve kod eminentnih pedagoga i vrhunskih pijanista kao što su: B. Кraljević, A. Serdar, V.Milošević, Rita Кinka. Кao solista, za vreme studija i kasnije, koncertirao je gotovo u svim gradovima širom Srbije. Ima i brojne zapažene nastupe sa raznim kamernim sastavima u zemlji.
Pedagoški rad započeo je još kao student, u Muzičkoj školi „Кornelije Stanković” u Prokuplju, gde za veoma kratko vreme ostvaruje izuzetne pedagoške rezultate i postaje šef klavirskog odseka. Dalji rad, kao prof. klavira, nastavlja u Srednjoj Muzičkoj školi u Nišu. Njegovi učenici dobitnici su preko 300 nagrada na takmičenjima u zemlji i inostranstvu, kao i laureati sa maksimalnim brojem poena na Republičkom takmičenju ZMBŠS, Republičkom festivalu ZMBŠS, Republičkom takmičenju UMBPS, Međunarodnom takmičenju „Davorin Jenko” u Beogradu, Međunarodnom takmičenju mladih pijanista u Šapcu, Međunarodnom takmičenju „Slavenski” u Novom Sadu, Internacionalnom takmičenju u Makedoniji ”Art in Veles”, Međunarodnom takmičenju „Petar Кonjović” u Beogradu, Međunarodnom takmičenju pijanista u Nišu, gde je 2017. godine proglašen za najuspešnijeg i najperspektivnijeg profesora takmičenja, i mnoga druga… Član je organizacionog odbora Međunarodnog takmičenja pijanista u Nišu.
Posebno izdvajamo velike koncerte njegovih učenika u najvećim koncetnim salama u zemlji i inostranstvu. Izdvojićemo celovečernji koncert na Niškim muzičkim svečanostima NIMUS, dva koncerta najuspešnijih umetnika Srbije u Кolarčevoj zadužbini u Beogradu, koncert najuspešnijih umetnika regiona u koncertnoj sali Makedonske filharmonije u Skoplju i mnogi drugi. Pored toga, njegovi učenici su studije klavira uspešno nastavili na FMU u Beogradu, na Akademiji umetnosti u Novom Sadu, FU u Nišu, Muzičkoj Akademiji u Sarajevu i ostvarili su brojne uspehe na takmičenjima kao i solističke nastupe sa orkestrima. Svojim učenicima ukazuje i na veliki značaj zajedničkog muziciranja, i kao rezultat osvojene su brojne nagrade na Republičkim takmičenjima i festivalima kamerne muzike u Srbiji. Angažovan je i kao član žirija na međunarodnim pijanističkim takmičenjima.
Dragomir Bratić, diplomirao je na katedri za klavir i magistrirao na katedri za kamernu muziku (smer:klavirski duo) na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu u klasama Ninoslava Živkovića i Zorice Ćetković. Usavršavao se na majstorskim kursevima: Arba Valdme, Igora Laska, Pavela Nersesjana, Natalije Trul. Profesor je klavira u Muzičkoj školi “Davorin Jenko” u Beogradu.
Član je Udruženja muzičkih umetnika Srbije od 2005. godine. Direktor je Republičkog takmičenja učenika muzičkih i baletskih škola Srbije od 2011-2020. godine. Predsednik je klavirske sekcije Beograda od oktobra 2015. godine.
Održao je veliki broj predavanja i seminara širom Evrope (Srbija, Bosna i Hercegovina, Slovenija, Hrvatska, Italija, Poljska, Češka, Mađarska, Velika Britanija).
Po originalnosti pristupa radu sa decom spada u red najtalentovanijih klavirskih pedagoga. Dobitnik je brojnih priznanja za svoj pedagoški rad u zemlji i inostranstvu. Autor je brojnih uglednih časova sa akcentom na individualni pristup rešavanju problema u muzičkom izvođaštvu.
Njegovi učenici su svirali u svim prestižnim salama Srbije i u najpoznatijim koncertnim dvoranama u inostranstvu (Кarnegi hol u Njujorku, Muzikferajn u Beču, Hamburgu, Drezdenu, Tbilisiju, Pragu, Bolonji, Stokholmu, Moskvi…).
Učenici profesora Bratića su do sada osvojili preko 800 prvih i specijalnih nagrada (laureata) na domaćim takmičenjima i takmičenjima u Italiji, Sloveniji, Francuskoj, Bosni i Hercegovini, Rumuniji, Švedskoj, Češkoj, Mađarskoj, Americi, Gruziji, Slovačkoj, Rusiji, Nemačkoj i Austriji.
Član je žirija na skoro svim domaćim takmičenjima i na međunarodnim takmičenjima u Sloveniji, Italiji, Češkoj, Mađarskoj, Francuskoj, Bosni i Hercegovini, Makedoniji, Gruziji, Austriji, Nemačkoj, Rusiji i Poljskoj.
Intenzivno koncertira u klavirskom duu sa Katarinom Krpan. Sa BG klavirskim duom je osvojio prve nagrade na takmičenjima u Beču, Budimpešti i Moskvi. Zvanični je klavirski saradnik dečjeg hora Radio televije Srbije „Кolibri“.
Na poziv Ministarstva prosvete i Zavoda za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja učestvovao je u izradi novih planova nastave i učenja za osnovnu i srednju školu za glavni predmet klavir. Autor je udžbenika Muzička kultura za prvi razred osnovne škole u izdanju BIGZ-a.
Član je sektorskog veća za umetnost i humanističke nauke pri Agenciji za nacionalni okvir kvalifikacija od 2018. godine.
Po izboru izdavačke kuće КLET izašao je u Leksikonu 1000 najuspešnijih srpskih stvaralaca u preduniverzitetskom obrazovanju.
Članovi žirija za IV, V, VI, VII kategoriju, uporedni klavir SŠ i komplementarni klavir:
- Katarina Krpan, Muzička Akademija Sveučilišta u Zagrebu
- Aleksandar Serdar, Fakultet muzičke umetnosti, Beograd
- Dejan Janković, Akademija umjetnosti Univerziteta u Banjoj Luci
Чланови жирија за IV, V, VI, VII категорију, упоредни клавир СШ и комплементарни клавир:
- Катарина Крпан, Музичка Академија Свеучилишта у Загребу
- Александар Сердар, Факултет музичке уметности, Београд
- Дејан Јанковић, Академија умјетности Универзитета у Бањој Луци
Katarina Krpan diplomirala je i magistrirala na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi prof. Vladimira Krpana, a usavršavala se i magistrirala na Conservatoire de Musique (Lausanne, Švicarska) pod vodstvom prof. Jean-Françoisa Antoniolija.
Katarina Krpan se vrlo rano uvrstila među vodeće hrvatske koncertne umjetnike, a takođe stekla značajan međunarodni ugled o čemu svjedoče pozivi renomiranih festivala kao i brojni koncerti održani u velikim glazbenim središtima Europe, Sjeverne i Južne Amerike, Australije, Afrike i Azije. Posljednji u nizu bili su koncerti u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, između ostalog u Steinway hall Dubai.
Pored nastupa ostvarenih uz pratnju Zagrebačkih solista, Zagrebačke filharmonije i Simfonijskog orkestra HRT-a, koncertirala je i s brojnim inozemnim orkestrima pod vođstvom istaknutih dirigenata (Cairo symphony orchestra, Uralska filharmonija, Orchestra Sinfonica di Sanremo, Nacionalna filharmonija Ukrajine, Makedonska filharmonija, Orchestra sinfonica de Rio de Janeiro, Niški simfonijski orkestar, Sofijska filharmonija, Perth Symphony Orchestra, Tirana Philharmonic Orchestra, Filarmonica Banatul Timișoara i dr.).
Zavidan tonski arhiv Katarine Krpan sadrži brojne studijske snimke ostvarene za najznačajnije hrvatske, švicarske i talijanske radio-televizijske kuće, ali i nekoliko kompaktnih ploča realiziranih za domaće i inozemne diskografske etikete. Osobito je izražen njezin umjetnički interes za glazbu 20. stoljeća, posebno hrvatskoj glazbenoj tvorbi.
Nagrade koje je dosad stekla afirmiraju vrijednost njezinih aktivnosti. To je Rektorova nagrada iz doba studija, Nagrada Hrvatskoga glazbenog zavoda (1992.), Nagrada Ivo Vuljević Hrvatske glazbene mladeži (1992.), Nagrada Kluba sveučilišnih nastavnika (2001.), Nagrada Mai Musical Festivala Mai Musical (Tergnier, 2003.), Nagrada Vatroslav Lisinski Hrvatskog društva skladatelja (2013.), Nagrada Milka Trnina Hrvatskog društva glazbenih umjetnika (2013.), Nagrada Neven Festivala Sv. Marka (2014.) i Plaketa Grada Zagreba (2014.).
Od godine 1991. djeluje u glasovirskom duu s ocem Vladimirom Krpanom i ta je suradnja rezultirala velikim brojem koncertnih nastupa s programima od glasovira četveroručno i na dva klavira, te uz brojne orkestre, kao i sa 4 albuma i jednim DVD izdanjem.
Od 2019. godine djeluje u duu #KKKK s violinisticom Katarinom Kutnar. Dobitnice su diskografske nagrade Porin za najbolji album klasične glazbe, a za album #KKKK Sanjarenje/Daydream 2022. godine nominirane su u svim kategorijama klasične glazbe.
Katarina Krpan redovita je profesorica u trajnom zvanju na Muzičkoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu i autorica i voditeljica izbornog kolegija Suvremena glazba za klavir. Katarina Krpan je i na polju pedagogije pokazala izrazit smisao za odgoj mladih glazbenika, posebno posvećujući pozornost njihovu sveobuhvatnom obrazovanju.
Niz godina djelovala je kao gost profesor na Akademiji Steinway u Veroni (Italija). Voditeljica je ljetne pijanističke škole Međunarodnog kulturnog centra hrvatske glazbene mladeži u Grožnjanu koja ove 2025. godine slavi 55. obljetnicu postojanja.
Aleksandar Serdar, rođen u Beogradu, odakle posle završenih studija u Novom Sadu nastavlja dalje školovanje u Sjedinjenim državama i Italiji. Na njegovu pijanističku formaciju su uticali tokom godina pre svega, Leon Fleisher i Sergio Perticaroli.
Kao logičan put mladog pijaniste, Aleksandar Serdar je učestvovao na brojnim internacionalnim takmičenjima gde je dobio visoke nagrade. Najznačajnija od njih su svakako Arthur Rubinstein u Tel Aviv-u, Monza-Rina Salla Galo, Vercelli, Carlo Zechhi, koji su doveli do razvoja njegove internacionalne karijere.
Aleksandar Serdar je svirao resitale i sa orkestrom u skoro svim zemljama Evrope, u severnoj Americi, Brazilu i Peruu, Čileu, Maroku, Libanu, Izraelu, Tajldandu i Japanu.Svirao je sa filharmonijama Beograda, Bremena, Sofije, Zagreba, Torina, Minhena, Tuluza, Ile de France, Lila, San Hozea, Haife, Cincinnati, Portland, Slovenije, Drezdena. Sa dirigentima kao sto su Jean-Claude Casadesus, Jorg Peter Weigle, Emil Tabakov, Mendi Rodan, Marcello Viotti, Michael Plason, Leonid Grin, Milan Natchev, Jeansuk Kahidze, Danuel Raiskin.
Brojni uspesi na koncertima u Evropi su privukli pažnju kritičara i organizatora koncertnih sezona i festivala. Sa podjednakim entuzijazmom je svirao u koncertnim dvoranama kao sto su Theatre Chatelet, Auditorium du Louvre, Tonhalle in Zurich, Alice Tully hall in New Yorks Lincoln Center, festivalima kao što su La Roque d’Antheron, Folles Journeaus in Nantes, Sully sur Loire, St. Riquier, Schleasu Holstein u Hamburgu, Montpellier Festival of Radio France, Cankarijev dom…
Aleksandar Serdar je snimio svoj prvi kompakt disk za diskografsku kucu EMI koji je dobio izvanredne kritike muzičkih časopisa. Dupli disk Aleksandra Serdara snimljen je u Luksemburgu u organizaciji Luksemburske banke i društva Burleska.
Aleksandar Serdar je izdao svoj prvi kompakt disk za PGP diskografsku kuću u Srbiji sa baroknim repertoarom.
“Aleksandar Serdar je svakako svestan pijanista sa imaginacijom i ličnošću”, Gramophone, Februar 1999.
“Niko ne može da ignoriše ovakvog izvodjača … koji je sposoban da poseduje tako retku kombinaciju autoriteta i aristokratije duha”, Diapason, Decembar 1998
Od 1999. godine, Aleksandar Serdar je počeo da radi na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu gde je sad u zvanju redovnog profesora; od 2006. godine, radi kao profesor na Fakultetu umetnosti u Nišu; od 2016. godine radi na Akademiji za Glazbo u Ljubljani.
Aleksandar Serdar učestvuje kao član žirija u radu brojnih nacionalnih i internacionalnih žirija.
2012. godine Aleksandar Serdar izdaje svoj priručnik pod nazivom “Razvoj pijanističke tehnike” u izdanju Muzičkog centra Crna Gora, a 2014. godine izdaje CD sa delima Petra Iljiča Čajkovskog u izdanju MC Crna Gora.
U decembru 2023. je izdata knjiga Aleksandra Serdara „Interpretacija muzičkog dela“ u izdanju „Čigoja“ štampa i Muzikološkog instituta SANU.
Dejan Janković rođen je 1989. godine u Mostaru. Nižu i srednju muzičku školu „Vlado Milošević“ u Banjoj Luci završio je 2008. godine u klasi prof. Biljane Jašić Radovanović. Diplomirao je 2012. godine na Akademiji umjetnosti u Banjoj Luci na smeru za klavir u klasi prof. Nevene Popović kao student generacije, a naredne godine završio master studije klavira na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu u istoj klasi. Doktorske studije klavira završio je 2017. godine, pod mentorstvom prof. dr um. Vladimira Cvijića na FMU u Beogradu. Od akademske 2014/2015. godine zaposlen je na Akademiji umjetnosti Univerziteta u Banjoj Luci, gdje je trenutno u zvanju vanrednog profesora. Obavlja funkciju šefa katedre za klavir, harmoniku i gitaru, te funkciju akademskog koordinatora za međunarodnu razmjenu studenata i osoblja.
Učesnik je brojnih pijanističkih takmičenja u zemlji i inostranstvu, na kojima je osvojio značajne rezultate od kojih se posebno izdvajaju:
- Prva nagrada i laureat u najstarijoj kategoriji Međunarodnog takmičenja Davorin Jenko u Beogradu (2014);
- Finalista Pijanističkog konkursa dunavskih zemalja u Ulmu, gdje odlazi kao predstavnik FMU Beograd (2014);
- Prva nagrada i laureat u najstarijoj kategoriji Međunarodnog takmičenja Banjalučki bijenale (2010, 2012);
- Treća nagrada na Međunarodnom pijanističkom konkursu „F. Šopen“ u Rimu (2011);
- Prva nagrada na Evropskom muzičkom takmičenju u Torinu (2010);
- Prva nagrada i laureat u najstarijoj kategoriji Međunarodnogtakmičenja posvećenog stvaralaštvu F. Šopena u Tuzli (2010).
Grad Banja Luka mu 2013. godine dodeljuje nagradu “Banja Luka – mladima”, kao poseban vid priznanja za ostvarene rezultate u oblasti kulture i umjetnosti.
Održao je oko četrdeset solističkih koncerata i isto toliko kamernih resitala, i ostvario brojne nastupe širom Bosne i Hercegovine i Srbije, kao i u Hrvatskoj, Sloveniji, Italiji, Belgiji, Francuskoj, Nemačkoj i Španiji. Svirao je više puta kao solista sa orkestrom Akademije umjetnosti u Banjoj Luci, Orkestrom „Ban Svetislav Tisa Milosavljević“, sa Banjalučkom filharmonijom i Niškim simfonijskim orkestrom. Učestvovao je na brojnim muzičkim festivalima u zemlji i inostranstvu. Bio je član žirija nekoliko pijanističkih takmičenja u regionu, a više puta je držao i stručne seminare u Republici Srpskoj i Srbiji.